Derma Cleaner

Max pro

bkg future of medicine

محصول

شرکت

B.K.G

دستگاه درماکلینر مدل max pro محصول شرکت B.K.G یک دستگاه  چند منطوره جهت قوام پوستی و درمان لیفت با تکنولوژی بالا و پاکسازی عمقی  و آبرسانی پوست می باشد. با سیستم جدید دابل یونیزاسیون میتواند در مزوتراپی نیز استفاده گردد. این دستگاه با وجود داشتن سیستم آنالیز کننده پوست می تواند با محاسبه و اندازه گیری مقدار آب زیر سطح پوست به اپراتور جهت تشخیص میزان خشکی و هیدراته بودن پوست کمک کند سیستم اسکین آنالایزر موجود در دستگاه درما کلینر max pro فارغ از چربی روی سطح پوست انواع پوست را بسته به مقدارهیدراته بودن آن به 5 دسته، very dry ،dry ،normal ،hydrate skin طبقه بندی می کند.

Derma Cleaner

Max pro

هیدرودرمی

نکات ایمنی استفاده از دستگاه:

  • دستگاه Derma cleaner max pro ضد آب نمی باشد از ورود آب و پاشش آن جلوگیری شود.
  • برای جلو گیری از آسیب رسیدن به دستگاه قبل از جدا کردن از پریز برق دستگاه را حتما خاموش کنید.
  • پس از خاموش کردن دستگاه برای روشن گردن مجدد 1 دقیقه صبر کنید.
  • دستگاه Derma cleaner max pro دارای سیستم هو اتصال کوتاه می باشد در صورت اتصال پراب های فلزی سیتم به صورت خودکار خروجی دستگاه را قطع می کند.
  • پس از استفاده از دستگاه پراب های آن را خشک کرده و در محیط خشک نگه داری کنید.
  • پس از روشن شدن دستگاه هر چند ثانیه صدای بازر به گوش می رسد که نشانه سلامت و درستی عملکرد دستگاه می باشد.
  • از باز کردن دستگاه به شدت اجتناب کنید زیرا از گارانتی خارج شده و خطر برق گرفتگی شدید می باشد.

مقدمه:

با توجه به آناتومی پوست و درک ما از این ارگان حیاتی به عنوان اولین لایه حافظتی بدن در برابر میکرو ارگانیسمهای خارجی مثل باکتری ها و سایر مواد آلوده کننده، در علم مراقبت از پوست باید توجه ویژه ای به آن نمود.

اپیدرم یا رو پوست نقش حیاتی در نگهداری آب در داخل لایه های عمقی تر پوست دارد. سلول‌های بی‌شماری در این لایه برای محافظت بدن وجود دارد که از مشهور ترین آنها عبارتند از سلولهای لانگر هانس که نقش بیگانه خواری دارند و کلا هر سلول نامتعارف را از داخل بافت پوست حذف می نمایند جلوگیری از سرطانهای پوستی، عفونت ها و واکنش نسبت به اجسام خارجی از نقش های اصلی این گروه از سلولها هستند.

سلولهای مکعبی اپی تلیالی که بخش اعظم روپوست را می‌سازند و هفت لایه اصلی آنها عبارتند از:

لایه سلول‌های بازال که در هر روز میلیون ها سلول پوستی را می سازد. لایه سلول‌های خار دار که استطاله های دندریتی آنها باعث ایجاد نسج محکم و به هم چسبیده ای را می‌نماید. لایه سلول‌های دانه دار که اولین اجسام کراتین در آنها شکل گرفته است. این سه لایه در مجموع دارای سلول‌های زنده هستند و به آنها لایه سلول های مالپیگی اطلاق می شود. از این به بعد لایه سلولهای شفاف است و در این لایه سیتوپلاسم سلولهای اپی تلیالی از اجسام کراتینی پر شده است و سلول دارای حیات نیست. این لایه سلولی قابلیت نفوذ ناپذیری منحصر به فردی را برای پوست بوجود می آورد و با توجه به خاصیت الکترو مانیتیکی و فیزیکی آن به نام باریر بلانک نامیده می شود. و انتهائی ترین لایه سلولهای پی تلیالی یا همان کورنئوسیتها هستند که همانند فلس های ماهی با منعکس نمودن نور خورشید جلای شیشه ای و درخشانی را به پوست می دهند. فلس های پوستی مستحکم بوده و نفوذ ناپذیری بالائی دارند و چون پیوستگی به سلوهای زیرین ندارند به راحتی از روی پوست کنده می شوند. این سلولها توسط سبوم روی پوست و رطوبت محیط، عرق و … به هم و به لایه های زیرین خود می چسبند. اگر می خواهید انها را ببینید می توانید بعد از حمام و خشک شدن کامل پوست به یک اتاق تاریک رفته و در مجاورت روزنه ای که نور خورشید از آن به داخل می تابد پوست خود را لمس نمائید. هزاران ذره از روی پوست ما به هوا بر می خیزد. انها کورنئوسیتها هستند.

رده سلولهای ملانوسیتی نقش محافظتی بر علیه نور خورشید را دارند. این سلول‌ها با اسطاله های خود مثل قارچ از سلولهای بازال زیرین بر علیه ماوراء بنفش حمایت می نمایند.

واحد پیلو سباسه از اجزاء دیگر اپیدرم است که توسط یک رتریج به داخل درم و به پائین کشیده شده است. غدد سباسه و ساخت سبوم، میکروبهای پی آکنه، ماهیچه راست کننده مو، پاپی و شفت مو، غدد عرق از نوع اپوکرین از اجزاء این واحد هستند.

تجمع بیش از حد سبوم در مجرای خروجی این واحد باعث ایجاد کمدونها یا جوشهای سر سفید و سر سیاه و در انتها آکنه می نماید.

غدد اپوکرین که کارائی خود را در انسان متمدن ار دست داده اند، به مجرای پیلو سباسه متصل هستند مواد نیتراتی خاضی را ترشخ میکنند که این مواد با پی اکنه ای مخلو شده و بعد از بیرون امدن از سطح پوست با اکسیژن هوا اکسید شده و باعث بوجود امدن ترکیبات بدبوئی به نام مرکاپتان و ایندول میشوند. این مواد عفن همان بوی بد عرق را تشکیل میدهند که در افراد با ترشح بیش از حد غدد اپوکرین به آنها برم هیدروزیس یا بوگندو اطلاق می‌شود.

طبقه دوم پوست درم یا پوست حقیقی است.

تعداد زیادی از سلولهای فیبرو بلاست مسئول ساختن قسمت اعظم فیبر‌های کلاژنی و الیاف الاستین و رتیکولین هستند. کلاژن ها الیافی در هم تنیده و ضخیم هستند که داربستی قوی برای پوست و اجزاء ان و حتی ماهیچه ها تشکیل میدهند، نبود کلاژن باعث از بین رفتن تونسیته بافتی شده و افتادگی های گونه و لپ و سگینگ های کنار چانه، غبغب اویزان و سینه های شل در نتیجه نبود ان است. و الاستین خاصیت الاستیسیته پوست را بوجود می آورد. ضعف یا فقدان الاستین باعث ایجاد کاهش الاستیسیتی و چروکهای ظریف می شود.

در انتها طبقه سوم پوستی یا هیپو درم است. این بخش مسئول ایجاد بخش مهمی از چاقی های زیر پوستی و سلولیت است. رشته های کلاژنی از درم به بخش زیرین امده و اتاقک های مملو از چربی را در میان خود می گیرند. اطاقک های بوجود امده در نتیجه کلاژن و الوئولهای چربی سلولیت نام دارد.

راههای مراقبت از پوست:

با توجه به مختصر توضیح در مورد اناتومی پوست متوجه می شویم که بخش عمده کار ما مراقبت از بافت پوستی و بخصوص اجزاء اصلی پوست است.

اپی درم اولین لایه ای است که توجه همگان را بخود جلب می‌نماید. مهمترین راه مراقبت از اپی درم پاکسازی دوره ای تخصصی است که میتوان آن را در داخل خانه توسط خود مراجعه کننده و یا در داخل سالن و یا کلینیک توسط مراقب پوست و یا پزشک دوره دیده و یا متخصص در این رشته انجام شود. البته با توجه به میزان آموزش ها و مهارت های حرفه ای، بخش های انجام شده در پاکسازی متفاوت خواهد بود.

پاکسازی بین المللی چیست:

برای دانستن مهمترین راه مراقبت از پوست، فهم مراحل اصلی پاکسازی و یا به اصطلاح پاکسازی بین المللی بسیار واجب است.

ابتدا سعی بر این است که پاکسازی بین المللی که همان ارکان اصلی پاکسازی است اموزش داده شده و سپس پروسیژر های مختلف که بر پایه پاکسازی بین المللی صورت می گیرد، با آن تطبیق داده شود.

مراحل اصلی پاکسازی بین الملی عبارتند از:

شیر پاک کن: چربی را باید با چربی پاک نمود. تنها راه پاک کردن اثرات موم و چربی های سنگین ناشی از مواد الاینده و یا ارایش از روی سطح پوست تنها استفاده از شیر پاک کننده با روش فینگر اند تیشو متد است، با نوک انگشت شیر به تمام سطح پوست مالیده شده و با همان نوک انگشت ماساژ با فشار داده شود. سعی نمائید شیر را به تمامی منافذ وارد نمائید تا چربی های بیشتری از داخل آنها پاکیزه شوند. و سپس با یک محصول ورقه ای مخصوص پاک کردن ارایش آن را از روی سطح پوست پاکیزه نمائید. شیر های پاک کننده اسیدیته متعادلی دارند.

تونیک:

برای انواع پوست، انواع تونیک نیز وجود دارد .تونیک مخصوص پوست چرب دارای الکل و مواد افزودنی مثل عصاره هاماملیس، خیار، لیمو و … و تونیک برای پوستهای خشک بدون الکل و دارای الوئه ورا، عسل و ازولن

البته در پاکسازی پوست چرب برای جلوگیری از چرب شدن سریع پوست از پودر پلاستیک و یا بنتون و یا سرافیل 60 استفاده می نمایند. البته جوش زدن بعد از پاک سازی از عوارض شایع است که با اضافه نمودن اسید های میوه به تونیک این عارضه را رفع می نمایند.

 تونیک ها همچنان دارای محصولات متفاوت با عملکرد خاص نیز هستند. تونیک روشن کننده، افزایش دهنده قوام پوست، تازه کننده های پوستی، تونیک های ضد عرق و … را می‌توان از این گروه نام برد.

اسکراپ:

این محصول شامل هسته سایئده شده میوه های فیبر دار است. این پودر در پایه یک کرم محو شونده قرار می گیرد. هسته سائیده شده هلو، بادام  جزوه مشهورترین اسکراپ ها هستند. ابتدا اسکراپ روی پوست قرار گرفته و اندکی مالش داده می شود. صبر می‌نمائیم تا کرم محو شونده کاملا روی پوست خشک شود و سپس ذرات فیبری هسته میوه را با فشار بیشتری روی پوست سایش می دهیم. اسکراب برای پوستهای چرب روز درمیان تا دو روز درمیان و برای پوستهای خشک در هفته یک بار انجام می گردد.

ماسک ها:

گروه ماسک ها دسته ای بزرگ از محصولات ارایشی و بهداشتی را شامل میشوند .ولی در علم مراقبت از پوست ما ماسکها را به چهار گروه اصلی تقسیم می نمائیم :

ماسکهای هیدرو کربنی که ماسکهای مومی مثل پارافین در این گروه است

ماسکهای بر پایه خاک مثل  ماسک خاک رس سفید، رس قرمز و صورتی، کائولن، بنتونیت، خاک فولرز، ماسک های گچی، 

ماسکهای هیدرو کلوئید، این ماسکها ژل مانند بوده ولی بر عکس تممی ماسکهای کلاسیک باعث اختلال در تبادل اب و الکترولیت در سطح اپی درم  نمی شوند. (احتیاج به مرطوب کننده بعد از آنها در یک پاکسازی بین المللی نمی باشد ) 

ماسکهای وینیل رابر: محصولات با قوام لاستیک مانند بوده که بصورت یک تکه از سطح پوست جدا میشوند. این ماسکها قابل اختلاط با اسید های میوه هستند که به نها پیل اف ماسک گفته می شود.

اخرین مرحله پاکسازی استفاده از مرطوب کننده است. این محصول با توجه به فصل، نوع پوست، وجود یا عدم اکنه، روز و یا شب تجویز می گردد.

  • کلید روشن و خاموش دستگاه: اگر کلید روشن و خاموش دستگاه را در حالت 1 قرار دهید دستگاه با صدای بازر روشن می گردد و ال سی دی دستگاه روشن می گردد.
  • تعیین مقدار حساسیت دستگاه: با این وولم می توان مقدار توان خروجی دستگاه را تنظیم نمود.
  • نمایشگر: ال سی دی نمایشگر دستگاه که منو های تنظیمات مربوط به دستگاه در آن می باشد.
  • دکمه های انتخاب منو های دستگاه
  • دسته های فرکانسی و اوزون تراپی
  • پراب های شیشه ای مربوط به های فرکانسی
  • ورودی پراب های پاک سازی و آب رسانی
  • سنسور آنالیز پوست
  • پراب های مربوط به آبرسانی
  • پراب مربوط به پاکسازی
  • پراب ارت یا زمین

لوله اکستنشن دو سر پیچ

از خواص max prod در حالت PILLING عبارتند:

  • افزایش جریان خون موضعی، افزایش دمای موضعی، باز شدن منافذ، افزایش تعریق.
  • ایجاد پدیده صاپونیفیکاسیون در لایه خارجی چربی های کریستالیزه موجود در مجرای چربی و یا کمدون های سر سیاه و سر سفید.
  • از مهمترین عملکرد این بخش همراهی در خارج سازی چربی از درون منافذ و از بین بردن کمدونها است. متعادل سازی ترشح چربی، خونرسانی و پرخون کردن بافت موضعی و افزایش پرفیوژن بافتی، کمک به ترمیم زخم ها از دیگر فوائد این نوع از جریانهاست.

بعد استفاده از میکرو کارنت منفی روی پوست، تیر کمدون به راحتی میتواند تمامی کمدونها و جوشها را خارج نماید.

پاکسازی پوست چرب

پروب PILLING دستگاه MAX PRO به شکلی طراحی شده است که میتواند در ولتاژ خاصی باعث اتساع عروقی شده، با افزایش دمای محیطی و افزایش سیرکولاسیون موجب تعادل در ترشح چربی می‌شود .از این پروسه به نامه سبورگولاتور نام برده می شود.

نحوه استفاده از دستگاه در حالت PILLING:

  • ابتدا دستگاه را با استفاده از کلید روشن خاموش، روشن کنید.
  • با استفاده از کلید حالت دستگاه را در حالت PILLING قرار دهید. دقت داشته باشید که در این حالت ال سی دی وارد منوی مذکور می گردد.
  • پراب ارت را با سیم مشکی به سوکت مشکی رنگ دستگاه وصل کنید و به دست بیمار دهید.
  • پراب مربوط به جریان منفی را با سیم قرمز به سوکت مربوطه وصل کنید و با آن به کار بر روی ناحیه مورد نظر بپردازید.

نکته: دقت داشته باشید که به علت تفاوت مقاومت بدن در افراد گوناگون حساسیت دستگاه را آرام آرام بالا برده تا به آستانه حساسیت فرد مورد نظر برسیم (در هر فرد متفاوت می باشد).

نکته: برای اتصال و برقرای جریان های میکرو کارنت دستگاه بهتر است که پراب ارت دست بیمار با کمی ژل مرطوب گردد و یا با یک گاز خیس به بیمار داده شود.

استفاده از دستگاه MAX PRO در حالت NUTRITION

40 %

 

در اين حالت با وصل جريان موادي به خورد پوست داده مي‌شود كه بار همنام و مثبت داشته باشند. مواد مخصوص براي اينكار كه جزو گروه ژلها با افزودني هاي خاص خود هستند مواد داراي بار مثبت مي‌باشند. از جمله اين مواد هومكتانت ها مثل اوره، لاكتات سديم است. البته كلاژنها نيز يونيزه مي شوند ولي به علت درشتي مولكول قابليت جذب ندارند. موادي كه در مجاورت جريان بار مثبت به خود مي گيرند شامل گروه‌هایي هستند كه براي پوست بسيار مفيد و ضروري مي‌باشند.

البته مواد منفي نيز توانائي جذب به قطب فعال را دارند كه به علت مهم نبودن اين فرايند از آن نام برده نمي شود. به اين پديده كاتا فورزيس گفته مي شود. (کاتا به معني كاتيون و فورزيس به معنای حركت ناميده مي‌شود.) در اين پديده حركت كاتيونها بداخل پوست اتفاق مي افتد و توانائي جابجایی آب‌های پوستي وجود دارد.

بنابراين بايد مواد مورد مصرف يا ژلها توانائي يونيزه شدن را داشته باشند و در صورت تبديل به يون اندازه آنها كوچك باشد تا توانائي جذب داشته باشند.

از دیگر اثرات سودمند این جریان بر روی بافتهای بدن عبارتند از:

اثرات ضد التهابی و درمان درماتیت های سبوروئیک و تماسی و مخصوصا دست زن خانه دار و نورو درماتیت  

کاهش پرخونی و قرمزی و درمان سوختگی های سطحی 

رفع التهاب، حساسیت و خارش و درمان درماتیت های پوستی

منافذ باز: پروب گالوانیک مثبت دستگاه می‌تواند با جریانهای میکرو کارنت در کاهش قطر منافذ کمک شایانی نماید.

پاکسازی پوست خشک:

پروب مثبت دستگاه با افزایش جذب یونهای مثبت به داخل پوست از جمله فاکتور مرطوب کننده طبیعی درمان بسیار خوبی برای پوستهای خشک محسوب می شود.

نحوه استفاده از دستگاه در حالت NUTRITION:

  • ابتدا دستگاه را با استفاده از کلید خاموش و روشن، روشن کنید.
  • با استفاده از کلید حالت دستگاه را در حالت NUTRITION قرار دهید. دقت داشته باشید که در این حالت ال سی دی وارد منو مربوطه می‌گردد.
  • پراب ارت را با سیم مشکی به سوکت مشکی رنگ دستگاه وصل کنید و به دست بیمار دهید.
  • پراب‌های مربوط به جریان مثبت را با سیم قرمز به سوکت های مربوطه وصل کنید و با آن به کار بر روی ناحیه مورد نظر بپردازید.

نکته : دقت داشته باشید که به علت تفاوت مقاومت بدن در افراد گوناگون حساسیت دستگاه را آرام آرام بالا برده تا به آستانه حساسیت فرد مورد نظر برسیم (در هر فرد متفاوت می باشد).

نکته: برای اتصال و برقرای جریان های میکرو کارنت دستگاه بهتر است که پراب ارت دست بیمار با کمی ژل مرطوب گردد و یا با یک پارچه خیس.

نکته: می‌توانید فقط از یکی از پراب های جران مثبت استفاده کنید.

حالت دابل یونیزاسیون نوع میکرو ماجولار کازمتیک دیوایس

این دستگاه بر اساس اخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و با توانائی جذب همزمان یونهای مثبت و منفی میتواند نقش زیادی را در جوانسازی پوست صورت، زیر چشم و غبغب دارا می‌باشد.

در یک پروسیژر نیم ساعته باید هر دو پروب با زمانهای مساوی روی هر دو طرف صورت استفاده شوند.

جوانسازی و رفع چروکهای ظریف اطراف چشم و روی گونه :

 دابل یونیزاسیون میتواند در جوانسازی پوست رل مهمی ایفا نماید .این نقش میکرو کارنت را میتوان با امواج رادیو فریکوئنسی مقایسه نمود.

در این حال می توان برای مزو تراپی استفاده نمود و نتیجه بسیار مطلوبی را به همراه دارد.

استفاده از دستگاه MAX PRO در حالت‌های فرکانسی و اوزون تراپی

ابتدا دستگاه را در حالت‌های فرکانسی قرار می‌دهیم پس از آن با استفاده از وولوم انتهای دسته قدرت مربوط به خروجی را تنظیم می کنیم.

 

همه چیز راجع به هیدرودرمی

هیدرودرمی چیست؟

اپیدرم سطحی ترین لایه پوستی است که در صنعت زیبایی توجه همگان را به خود معطوف می ­کند. مهم ترین راه مراقبت از اپیدرم پاکسازی دوره ای و تخصصی است که بهتر است توسط متخصص این حوزه انجام پذیرد. با توجه به میزان آلودگی هوا، حرارت و اشعه آفتاب و در اثر گذشت زمان پوست ما دچار عوارضی از جمله منافذ باز، تغییر رنگ و خشکی می­ شود. هیدرودرمی روشی است که با رفع اثرات نامبرده از لایه خارجی پوست باعث شفافیت و لطافت هر چه بیشتر پوست و همچنین آبرسانی به آن می­ گردد. از دیگر مزایای این روش کاهش چین و چروک سطحی، بهبود علائم پیری و زخم نیز می ­باشد. این روش عوارضی نداشته و معمولا از این روش پیش از رفتن به مهمانی ها و مناسبات استفاده می­ شود. معمولا آب­رسانی در این روش به همراه ژل ها یا سرم­ های ویتامینه و معدنی و همچنین استفاده از نمک های خاص انجام می‌پذیرد.

کاربردهای روش هیدرودرمی

  • پاکسازی پوست
  • آبرسانی و هیدراته کردن پوست
  • هموار کردن سطح پوست
  • بهبود جای جوش و زخم
  • کاهش لک های قهوه ای رنگ پوستی
  • افزایش روشنی و شادابی پوست
  • افزایش جذب مواد

 

موارد منع مصرف

  • افراد دارای جوش های فعال
  • افراد دارای هر گونه تبخال و یا تاول
  • افراد دارای ایمپلنت
  • افرادی که سابقه تشنج دارند.
  • خانم های باردار
  • افرادی که طی یک سال گذشته از داروی ایزوترتینوئین استفاده کرده­ اند.
  • افرادی که دارای هرگونه حساسیت پوستی هستند.

 

این دستگاه دارای 4 عملکرد می­ باشد:

  • دزن
  • گالوانیک
  • های­ فرکانسی
  • ماسک حرارتی

 

1- دزن

این حالت دستگاه موجب افزایش جریان خون و دمای موضعی، باز شدن منافذ، افزایش تعریق، ایجاد پدیده صاپونیفیکاسیون در لایه خارجی چربی­ های کریستالیزه موجود در مجرای چربی و یا کمدون های سر سیاه و سر سفید می­شود. از مهم ترین کارکردهای این بخش، همراهی در خارج سازی چربی از درون منافذ و از بین بردن کمدون­ ها است. متعادل سازی ترشح چربی، خونرسانی و پرخون کردن بافت موضعی و افزایش پرفیوژن بافتی، کمک به ترمیم زخم ­ها از دیگر فوائد این نوع از جریان ­هاست. در نهایت با استفاده از میکروکارنت یا تیر کمدون به راحتی می­ توان تمامی کمدون­ ها و جوش ­ها را خارج نمود.

2- گالوانیک

در اين حالت پس از تماس هندپیس به سطح پوست موادي جذب آن خواهد شد كه بار همنام و مثبت داشته باشند. مواد مخصوص براي اين كار كه جزو گروه ژل­ ها با افزودني­ هاي خاص خود هستند مواد داراي بار مثبت هستند. از جمله اين مواد هومكتانت ها مثل اوره، لاكتات سديم است. موادي كه در مجاورت جريان، بار مثبت به خود مي ­گيرند شامل گروه­ هائي هستند كه براي پوست بسيار مفيد و ضروري مي ­باشند. به اين پديده كاتا فورزيس گفته مي­شود. (كاتا به معني كاتيون و فورزيس به معناي حركت ناميده مي­ شود). در اين پديده حركت كاتيون­ ها به داخل پوست اتفاق می افتد.

خواص حالت گالوانیک:

  • درمان درماتیت­ های سبوروئیک
  • کاهش پرخونی و قرمزی
  • درمان سوختگی های سطحی
  • رفع التهاب، حساسیت و خارش و درمان درماتیت های پوستی
  • رفع منافذ باز پاکسازی پوست خشک
  • درمان خشکی پوست

 

3- های­ فرکانسی

های فرکانسی به عنوان درمانی ضروری و مفید برای جوانسازی و ضدعفونی کردن پوست در نظر گرفته می ­شود. این روش فرآیند بازسازی سلول­ های پوست را تحریک کرده و با عملکرد و خاصیت آنتی باکتریال خود موجب از بین رفتن آکنه های فعال می­ گردد. تحریک گاز نجیب داخل حباب شیشه‌­ای موجب تولید یک نوع پلاسما سرد می­ گردد که خاصیت ضدعفونی کنندگی فراوانی دارد.

 

خواص حالت های­ فرکانسی:

  • افزایش تولید کلاژن
  • پاکسازی عمیق پوست
  • افزایش گردش خون
  • افزایش بازسازی سلول های پوست
  • افزایش تولید الاستین
  • کاهش پف و سیاهی زیر چشم
  • بهبود جوش، لک و آکنه
  • جوانسازی و کاهش چروک

 

4- ماسک حرارتی

از فواید ماسک حرارتی می توان به تقویت و افزایش استحکام عضلات شل و افتاده صورت، اثر گذاری بهتر و بیشتر ماسک های ورقه ای، لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت و گردن، کمک به جذب بهتر مواد مغذی، کاهش جوش های پوستی، افزایش طراوت و شادابی، افزایش آبرسانی پوست، کاهش چین و چروک و افزایش گردش خون اشاره کرد.

سوال و جواب راجع به هیدرودرمی

این روش برای چه نوع پوست­ هایی مناسب است؟

این روش برای هر نوع پوستی اعم از خشک، چرب و همچنین نرمال انجام می شود. زیرا به کمک هیدرودرمی به پوست آبرسانی شده و آن را هیدراته می­کند و ارتباطی با میزان چربی پوست ندارد. اما نکته قابل توجه این است که در صورتی که فردی دارای جوش فعال بود به هیچ عنوان نباید از این روش استفاده کند. زیرا ممکن است شدت و مقدار جوش ها افزایش یابد.

در چه نواحی از بدن می توان از این روش استفاده کرد؟

این روش در صورت، گردن، دکلته و دست­ ها و همچنین در هر ناحیه از بدن که نیاز به رطوبت و آبرسانی داشته باشد قابل انجام است.

تعداد جلسات این روش به چه صورت می باشد؟

میانگین تعداد جلسات این روش 6 الی 10 جلسه بوده و مدت زمان هر جلسه 15 الی 30 دقیقه می ­باشد.

فاصله بین جلسات چه مقدار زمانی باشد؟

معمولا فاصله بین جلسات هیدرودرمی 15 الی 30 روز می­ باشد. اما تعداد دقیق جلسات و همچنین فواصل زمانی بین جلسات بسته به نیاز پوست توسط متخصص درمانگر تعیین می­ شود.

آیا برای استفاده از این روش محدودیت سنی وجود دارد؟

استفاده از این روش محدودیت سنی نداشته و برای تمام افراد اعم از مرد و زن و پیر و جوان می­ توانند از این روش استفاده کنند. اما توصیه می­ شود افرادی که می خواهند از این روش استفاده کنند حداقل دارای 18 سال باشند.

مراقبت های پس از هیدرودرمی به چه صورت می باشد؟

پس از انجام هیدرودرمی تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم خودداری کنید و همچنین با استفاده از کرم­های ضد آفتاب حداقل دارای SPF 30 مقابل حرارت و اشعه­ ی آفتاب از پوست محافظت کنید. استفاده از مرطوب کننده و همچنین مصرف زیاد آب جهت هیدراته نگه داشتن پوست توصیه می ­شود. جهت پیشگیری از ایجاد حساسیت و یا التهاب تا 2 روز پس از هیدرودرمی از آرایش کردن خودداری کنید.

درمان های ترکیبی و مکمل هیدرودرمی چه هستند؟

با توجه به نوع مشکل و نیاز پوست، طبق تشخیص متخصص می­توان از روش های میکرودرم، مزوتراپی و آر اف نیز به عنوان یک روش درمانی مکمل کمک گرفت.

تفاوت هیدرودرمی با میکرودرمی چیست؟

هر دو روش عملکرد نسبتا مشابهی دارند. اما به طور دقیق­ تر در روش میکرودرمی لایه برداری بیشتر و در روش هیدرودرمی آبرسانی بیشتری انجام می­ شود. معمولا برای افرادی که دارای پوست های حساس تری هستند از میان این دو روش هیدرودرمی بیشتر توصیه می ­شود.

برتری دستگاه هیدرودرمی مدل DERMA CLEANER MAX PRO نسبت به سایر دستگاه­ ها چیست؟

این دستگاه علاوه بر قابلیت­ های ذکر شده، دارای سیستم آنالیز میزان هیدراته و یا دهیدراته بودن پوست نیز می باشد که به کمک آن درصد هیدراته بودن پوست و همچنین پروتکل درمانی مختص هر فرد که شامل تعداد جلسات مورد نیاز است را تعیین می­ کند. سیستم آنالیز کننده پوست موجود در دستگاه می­ تواند با محاسبه و اندازه­ گیری میزان آب زیر سطح پوست و میان بافتی به اپراتور جهت تشخیص میزان خشکی و هیدراته بودن پوست کمک کند. سیستم اسکین آنالایزر موجود در دستگاه درماکلینر Max Pro فارغ از چربی روی سطح پوست انواع پوست را بسته به مقدار هیدراته بودن آن به 4 دسته Very Dry، Dry، Normal، Hydrate skin طبقه­ بندی می کند و بسته به نوع پوست پروتکل درمانی مربوط به پاکسازی و آبرسانی را معرفی می نماید.

با تشکر فراوان از انتخاب شما ، امیدواریم دستگاه Derma Cleaner  مدل max pro در اختیارتان رضایت شما را از محصول این شرکت دو چندان کند .

برای استفاده هرچه بهتر از این محصول و برآورده شدن نیازهای مورد نظر تان مطالعه این دفترچه راهنما الزامی می باشد.

شرکت بینش الکترونیک کاویان گستر

تولید کننده و تامین کننده سیستم های پزشکی و آزمایشگاهی

کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ این محصول میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ویدیو آموزشی