معرفی دستگاه جت پیل

دستگاه جت پیل یک دستگاه پزشکی و درمانی عالی برای افرادی که از مشکلات پوستی خود رنج می برند. این محصول بر اساس تکنولوژی هوای فشرده با سرعت بالا اولین دستگاه انتقال مواد به لایه های پوستی بدون استفاده از سوزن می باشد(مزوتراپی بدون سوزن). فناوری فشار جت اولین رویکرد در جهان برای مزو تراپی بدون سوزن از طریق اپیدرمی است که مسائل رایج و مشکلات در درمان های پوستی و زیبایی را به صورت غیر تهاجمی انجام می دهد. دستگاه جت پیل بر اساس فناوریهای اقتباس شده از صنعت هوانوردی، نتایج بالینی بسیار موثری در جهت رفع لک بستن منافذ باز، لیفت و ماساژ پوستی را به ارمغان می آورد. دستگاه جت پیل با تولید هوای فشرده محلول موجود در دستگاه را با تبدیل به ذرات مه آلود نموده که به آن جت استریم می گویند.

این جت استریم ها، با سرعت بیش از ٥٠٠ متر بر ثانیه، توسط هندپیس بر روی سطح پوست اعمال می شود. هنگامی که هندپیس برروی پوست حرکت می کند جریان های جت مایع پیوسته تولید می کند که یک ماساژ لنفاوی و به دنبال آن لایه برداری از اپیدرم را موجب می گردد. جت استریم ها بدون سوزن و بدون هیچ گونه درد ناراحتی یا خراش در پوست، میکرو کانال هایی را باز می کنند که مسیر مستقیمی به لایه های عمیق تر پوست ایجاد می نماید. با استفاده از دستگاه جت پیل همراه با فرمول های اختصاصی که برای درمان مشکلات پوستی مختلف طراحی شده اند، ریز قطرات مغزی زیر سطح پوست حرکت می کنند و بر روی لایه های پوست اثر می گذارند تا نتایج و تکسین قابل توجهی را ارائه دهند.

از ویژگی های اصلی و مهم دستگاه جت پیل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1 – رنج وسیعی از درمانهای درماتولوژی و کازمتیک

2 – اقتباس گرفته شده از صنعت هوانوردی

3 – بدون سوزن بدون درد و غیر تهاجمی

4 – بدون اسکــار و کمتــرین نقاهت

هندپیس چیست؟

هندپیس یک فناری پیشرفته است که امکان ارسال جریان های جت مه آلود ریز را با سرعت بالا به عمق لایه های پوست به روشی ایمن و موثر فراهم می کند. نازل مخصوص هندپیس برای شکستن جت های مایع شتاب گرفته به قطرات میکرو طراحی شده است. مکانیزم عمل به این صورت می باشد که پوست را بدون درد یا ناراحتی کشیده و میکروکانال ها را به عمق لایه های پوست انتقال می دهد، ریز قطرات از نازل هندپیس خارج می شوند و بدون سوزن ، بدون برش وارد پوست می گردند. این بدان معنی است که نتایج آنی و موثر برجای دارد.

نحوه استفاده از دستگاه جت پیل

استفاده از دستگاه جت پیل با توجه به ساخت و طراحی فوق حرفه ایی بسیار آسان و راحت است. ولی خب باید برای استفاده از دستگاه مواردی را نیز رعایت کرد. موارد مهمی که باید به آن اشاره کرد بحث استفاده از محلول های دستگاه جت پیل است. دستگاه جت پیل شامل 5 نوع محلول می باشد که روند استفاده از آن ها به شکل زیر است.

محلول شست وشو عمیق

1 – محلول شستشوی عمیق (Deep – Cleansing)

  • خواص :

سرم پاک کننده عمیق برای از بین بردن ناخالصی ها و باقی مانده آرایش از سراسر صورت، گردن و دکلته. به طور خاص برای استفاده در دستگاه توسعه یافته است.

  • ویژگی های اصلی :

صورت، گردن و ناحیه دکلته را عمیقا پاکسازی می کند، بدون تحریک، پوست را با حسی مطبوع و کاملا تمیز می کند. پوست را تمیز می کند و باعث افزایش پذیرش پوست نسبت به مواد فعال درمان های حرفه ای می شود که بعدا اعمال می شود.

  • چگونه کار می کند:

ترشحات چربی پوست را کاهش داده و آرایش را پاک می کند تا ک ً املا ناحیه تحت درمان را پاکسازیکند و اثری از چربی از خود به جای نمی گذارد. و اپیدرم را متعادل می کند. پوست را برای استفاده از محصولات مراقبتی خاص آماده می کند.

  • چه موقع باید استفاده کرد:

برای پاکسازی صورت، گردن و دکلته، اولین قدم در درمان حرفه ای با استفاده از دستگاه است این سرم منافذ را کاملا تمیز کرده و پوست را برای درمان ویژه با دستگاه آماده می کند.

  • نحوه استفاده :

٥ تا ٧ میلی لیتر لوسیون را در مخزن مخصوص آن بریزید و طبق دستورالعمل دستگاه مورد استفاده، پس از اتمام کار دستگاه، آن را با یک حوله (پنبه یا اسفنج) مرطوب شده در آب گرم بشود.

  • مواد تشکیل دهنده:

عصاره بابونه

 عصاره لاوندر (اسطوخودوس)

 اسید سباسیک

 اسید لاکتیک

 اسید سالیسیلیک

 نیاسینامید

سرم ضدلک

2 – محلول ضد لک (Anti – Spot)

  • خواص:

کاهش هایپرپیگمانتاسیون و کراتوز باعث افزایش روشنایی و محافظت در برابر آسیب های خورشید می شود. کاهش هایپرپیگمانتاسیون یکنواخت رنگ پوست روشن کننده رنگ چهره مانند زره در برابر آلودگی و سایر رادیکال های آزاد عمل می کند.

  • چگونه کار می کند:

سرم ضد لک حاوی ویتامین سی به صورت غلیظ و اسید آزلائیک و سایر اکتیوهای موثر قوی است که به طور ویژه برای استفاده در دستگاه طراحی و ساخته شده است.

  • چه موقع باید استفاده کرد:

 این مرحله دوم از درمان های حرفه ای صورت جت پیل است. نحوه استفاده: این محصول برای استفاده حرفه ای طراحی و ساخته شده است. ٥ تا ٧ میلی لیتر لوسیون را در مخزن مخصوص آن بریزید و طبق دستورالعمل دستگاه مورد استفاده، پس از اتمام کار دستگاه، آن را با حوله (پنبه یا اسفنج) مرطوب شده در آب گرم بشود.

  • مواد تشکیل دهنده:

 رتینول

 کوجیک اسید

ویتامین سی

 آربوتین

 نیاسینامید

سرم لایه بردار

 3– محلول لایه بردار (Deep – Peeling)

خواص:

 لایه بردار فوق العاده قوی با فرمول ویژه مناسب برای انواع پوستی که نیاز به کاهش ضخامت لایه شاخی پوست و مبارزه با علائم پیری پوست دارند. ویژگی های اصلی لایه برداری نرم از سلول های مرده در لایه بالایی پوست را با کاهش ضخامت لایه شاخی پوست، برای کمک به مبارزه با علائم پیری و افزایش انعطاف پذیری پوست فراهم می کند.

 چگونه کار می کند:

لایه برداری لایه بالایی پوست را برای آزادسازی قرنیه سلول های آسیب دیده یا پیر در مرحله جدا شدن ایجاد می کند. آبرسانی پوست را بهبود می بخشد و تجدید سلولی را افزایش می دهد و یک عمل آنتی اکسیدانی انجام می دهد. این نفوذ را تسهیل می کند و حرکت مواد فعال را بهبود می بخشد.

چه موقع باید استفاده کرد:

 این مرحله لایه برداری از درمان های حرفه ای صورت است، در پوست هایی با علائم کم آبی، پوسته پوسته شدن، هایپرپیگمانتاسیون و پیری (چروک و عدم استحکام و / یا تراکم)

نحوه استفاده:

این محصول برای استفاده حرفه ای طراحی و ساخته شده است. ٥ تا ٧ میلی لیتر لوسیون را در مخزن مخصوص آن بریزید و طبق دستورالعمل دستگاه مورد استفاده، پس از اتمام کار دستگاه، آن را با یک حوله (پنبه یا اسفنج) مرطوب شده در آب گرم بشود.

 مواد تشکیل دهنده:

 AHA

 BHA

 PHA

عصاره کالاندولا

اسید سالیسیلیک

رتینیل پالمیتات

سرم ضد جوش

4 – محلول ضد آکنه (Anti – Acne)

خواص :

 سرم ضد آکنه با کارایی بالا، جذب سریع، بافت فوق العاده سبک، فرموله شده با مواد فعال قوی برای پیشگیری و مبارزه با آکنه و التهاب و درمان کوتی باکتریوم. به طور خاص برای استفاده در توسعه یافته استسرم ضد آکنه حاوی اسید سالیسیلیک با اثرات ضد باکتریایی برای از دستگاه بین بردن آکنه فعال، اسید رتینوئیک برای از بین بردن لکه ها و اسکارهای ناشی از آکنه است.روغن درخت چای، روغن درخت چای به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی شناخته شده است. این روغن با نفوذ به پوست و تمیز کردن منافذ آن با خشک کردن جوشهای سر سیاه، سر سفید و هر نوع آکنه دیگری، پوستی صاف و شفاف به شما میدهد.اسید آزالیک یک لایهبردار ملایم است که به عمق منافذ میرود و سلولهای مرده پوست را که باعث تیرگی پوست و بسته شدن منافذ میشوند را از بین میبرد. دارای خواص ضد باکتریایی است و به درمان التهاب و التیام برجستگی های قرمز ناشی از التهاب کمک می کند.

 چگونه کار می کند :

 با از بین بردن باکتری هایی که باعث التهاب آکنه می شوند، عمل می کند. برخی دیگر چربی اضافی را از روی پوست پاک می کنند یا رشد سلول های جدید پوست و حذف سلول های مرده پوست را سرعت می بخشند.

 چه موقع باید استفاده کرد :

 این مرحله سوم از درمان های حرفه ای صورت جت پیل است.

 نحوه استفاده :

 این محصول برای استفاده حرفه ای طراحی و ساخته شده است. ٥ تا ٧ میلی لیتر لوسیون را در مخزن مخصوص آن بریزید و طبق دستورالعمل دستگاه مورد استفاده، پس از اتمام کار دستگاه، آن را با یک حوله (پنبه یا اسفنج) مرطوب شده در آب گرم بشود.

مواد تشکیل دهنده :

 کلیدیاسید استئاریک

 اسید آزلائیک

 اسید گلیکولیک

 اسید سالیسیلیک

 اسید رتینوئیک

 روغن درخت چای

سرم آبرسان

5 – محلول آبرسان (Hydrating)

خواص:

 سرم مرطوب کننده صورت با بافت سبک و نفوذ عالی. به طور خاص برای درمان و مراقبت از پوستی که علائم کم آبی، قرمزی، پوسته پوسته شدن و پیری زودرس را نشان می دهد، فرموله شده است.

چه موقع باید استفاده کرد:

 در ترمیم و ترمیم یا نهایی کردن مراحل درمان های حرفه ای جت پیل، از جمله مشاوره تشخیصی، در پوست های دارای علائم کم آبی، پوسته پوسته شدن، قرمزی و پیری زودرس.

 نحوه استفاده:

این محصول برای استفاده حرفه ای طراحی و ساخته شده است. ٥ تا ٧ میلی لیتر از لوسیون را در مخزن مخصوص آن بریزید و طبق دستورالعمل دستگاه مورد استفاده، پس از اتمام کار دستگاه، آن را با یک حوله (پنبه یا اسفنج) مرطوب شده در آب گرم بشود.

 مواد تشکیل دهنده:

روغن جوانه گندم

 ویتامین

 روغن جوجوبا

 هیالورونیک اسید

 آلوئه ورا

 ویتامین کلاژن

جمله پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم همه اطلاعات، کاربرد و تاثیر دستگاه جت پیل بر روی پوست را به شما کاربران عزیز بیان کرده باشیم.

کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ این محصول میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ویدیو آموزشی